-
BERČÍKOVÁ, A. a kol. (2014). Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
EGER, L. (2002). Strategie rozvoje školy. Plzeň.
-
GOLD, A. (1998). Řízení současné školy.. Žďár nad Sázavou.
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky.. Brno: PdF MU.
-
OBST, O. (2006). Manažerské minimum pro učitele.. Olomouc.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2004). Projektování v mateřské škole (vybraná problematika pro tvorbu školního kurilula v MŠ).. Olomouc.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
-
Vašťatková, J. (2006). Úvod do autoevaluace školy. Olomouc.
|