-
JANČAŘÍKOVÁ, K. (2017). Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání. 1. vydání. Praha: Raabe.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K. (2010). Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání. Nahlížet - nacházet.. Praha: Josef Raabe.
-
KOTRBA, T., LACINA, L. (2007). Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Brno: Společnost pro odbornou literaturu.
-
KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky. Brno: PF MU.
-
LUKÁŠOVÁ, H. (2010). Kvalita života dětí a didaktika. Praha.
-
NOVÁČKOVÁ, H. (2015). Luční školka. První vydání. Brno: Lipka - školské zařízení pro environmentální vzdělávání.
-
OTTOMANSKÁ, V. (2020). Rok stromů: celoroční program pro MŠ. Vydání první. Praha: Portál.
-
RAJNOŠKOVÁ, M., KŘÍŽ, M. (2015). Rok v přírodě s mrňaty. První vydání. Brno: Lipka - ediční centrum.
-
Rámcový vzdělávací program. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
|