-
ALLEN, K. E., MAROTZ, L. R. (2008). Přehled vývoje dítěte: od prenatálního období do 8 let. Praha: Portál.
-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2007). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno : Computer Press.
-
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. (2012). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer.
-
MICHALOVÁ, Z. a DOUBRAVOVÁ, Š. (2014). Případová studie - kazuistika jako závěrečná práce: určeno pro Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na speciální pedagogiku. Liberec: Technická univerzita v Liberci.
-
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. (2013). Pedagogický slovník. Praha: Portál.
-
Rámcový vzdělávací program. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
-
ŠMELOVÁ, E., PETROVÁ, A., SOURALOVÁ, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc: UP.
-
ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací plán. Praha: Portál.
|