-
CACH, J. (1999). Počátky nových škol v českých zemích. Vyd. 1.. Pardubice: Univerzita Pardubice.
-
DOSTAL, J. (2016). Základy anthroposofie. Vydání první. Hranice: Fabula.
-
FILOVÁ, H., SVOBODOVÁ, J. (2007). Výběr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno : MSD.
-
GARDOŠOVÁ, J. a kol. (2012). Vzdělávací program Začít spolu: metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Vyd. 2.. Praha: Portál.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. (1996). Waldorfská škola. Olomouc: Hanex.
-
HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E., HAVLOVÁ, J. (2008). Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole: aktualizovaný modelový program podpory zdraví (dokument a metodika). 3., aktualiz. vyd.. Praha: Portál.
-
JANČAŘÍKOVÁ, K., KAPUCIÁNOVÁ, M. (2013). Činnosti venku a v přírodě v předškolním vzdělávání. 1. vyd.. Praha: Raabe.
-
KAPUCIÁNOVÁ, M. (2010). Lesní a venkovní pedagogika: příručka k projektu Alma Mater Studiorum. Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta.
-
MONTESSORI, M. (2011). Od dětství k dospívání. Vyd. 1.. Praha: Triton.
-
MONTESSORI, Maria. (2012). Tajuplné dětství. Praha : Triton.
-
PRŮCHA, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha: Portál.
-
RÝDL, K. (1994). Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. 1. vyd.. Brno: Marek Zeman.
-
SVOBODOVÁ, J. (1996). Alternativní školy, 2. dopl. vyd.. Brno : Paido.
-
SVOBODOVÁ, J., JŮVA, V. (1995). Alternativní školy. Brno: Paido.
-
VOŠAHLÍKOVÁ, T. (2010). Ekoškolky a lesní mateřské školy: praktický manuál pro aktivní rodiče, pedagogy a zřizovatele mateřských škol. Vyd. 1.. Praha: Ministerstvo životního prostředí.
|