-
ALLHOFF, D., ALLHOFF, W. (2008). Rétorika a komunikace. Praha: Grada.
-
BASU, A., FAUST, L. Umění úspěšné komunikace. Praha: Grada.
-
BEDNAŘÍKOVÁ, I. (2006). Sociální komunikace. Olomouc: UP.
-
BIRKNBIHLOVÁ, V. F. (1999). Umění komunikace. Bratislava: Aktuell.
-
CANCELOSI, J. S. (1994). Strategie řízení třídy. Praha: Portál.
-
CAPPONI, V., NOVÁK, T. (1994). Sám sobě mluvčím: Jak prezentovat sám sebe.. Praha: Grada.
-
DANCE, F., LARSON, C. (1976). The Functions fo Human Communication. A Theoretical Approach.. New York: Holt, Rinehart and Winston.
-
DEVITO, J. A. (2001). Základy mezilidské komunikace.. Praha: Grada.
-
DOHERTY-SNEDDON, G. (2005). Neverbální komunikace dětí: Jak porozumět dítěti z jeho gest a mimiky.. Praha: Portál.
-
GAVORA, P. (2003). Učiteĺ a žiaci v komunikácii. Bratislava: Vydavatelství UK.
-
HARTLEY, M. (2011). Řeč těla v praxi: Teorie, cvičení a modelové situace.. Praha: Portál.
-
HLADÍLEK, M. (2006). Úvod do sociální a pedagogické komunikace. Praha: VŠ J. A. Komenského.
-
KARNSOVÁ, M. (1995). Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha: Portál.
-
KYRIACOU, C. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole. Brno: MU.
-
NELEŠOVSKÁ, A. (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada.
-
PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D. (2020). Učíme se porozumět. Vydavatelství UP.
-
SVATOŠ, T. (1995). Pedagogická cvičení ze sociální a pedagogické komunikace. Hradec Králové.
|