| Název předmětu | Didaktika primárního vzdělávání |
|---|---|
| Kód předmětu | KPV/KADI@ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Po absolvování předmětu budou studenti schopni: - definovat pojem primární škola, - objasnit organizační formy práce na málotřídní škole a plnoorganizované škole, - vysvětlit pojem klima třídy, popř. atmosféra hodiny v návaznosti na interakci učitel - žák na primární škole, - vysvětlit význam interakce žák - žák na primární škole, - vyjmenovat a charakterizovat strategii výuky na primární škole, - vyjmenovat a charakterizovat různé metodické postupy na primární škole, - seznámit se a umět posoudit kurikulární dokument v kombinaci s konkrétním švp, - analyzovat, hodnotit vyučovací proces podle zadaných kritérií. Témata: Plnoorganizovaná škola, málotřídní školy. Metodické postupy používané v primární škole. Strategie učení v primární škole. Učitel primární školy - činnosti diagnostické, řídící, prognostické. Organizační formy na primární škole. Výukové metody na primární škole. Klima třídy - atmosféra hodiny atd. Interakce učitel - žák primární školy. Interakce žák - žák primární školy způsoby hodnocení žáků. Kurikulární dokument.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |