-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2008). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno: Computer Press.
-
BRUININKS, R. H. (2005). Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, (BOT-2). Minneapolis, MN: Pearson Assessment 2005..
-
BURSOVÁ, M., RUBÁŠ, K. (2001). Základy teorie tělesných cvičení, 1. vyd.. Plzeň: Západočeská univerzita.
-
COOPER INSTITUTE. FITNESSGRAM/ACTIVITYGRAM. (2007). Test administration manual. Champaign: Human Kinetics, 2007..
-
DVOŘÁKOVÁ, H. (2001). Tělesná výchova v rámcovém programu: Základní motorika: ke vzdělávání učitelů mateřských škol.. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
-
HENDERSON, S. E., SUGDEN, D. A., BARNETT, A. L. (2007). Movement Assessment Battery for Children-2.. London: Harcourt Assessment.
-
JANDA, F. (1981). Hygiena dětí a dorostu: učebnice pro lékařské fakulty - pro posluchače lékařské fakulty hygienické. 1. vyd.. Praha: Avicenum.
-
KOKŠTEJN, J. (2011). Pohybová aktivita dětí s motorickými obtížemi. Praha.
-
Kučera, M., Kolář, P., Dylevský, I., et al. (2011). Dítě, sport a zdraví. Praha: Galén.
-
PASTUCHA, D. et al. (2011). Pohyb v terapii a prevenci dětské obezity. 1. vyd.. Praha: Grada.
-
ULRICH, A. (2000). Test of gross motor development-2. Austin, TX: Pro-Ed.
-
ZIMMER, R., VOLKAMER, M. (1987). Motoriktest für vier- bis sechsjährige Kinder: Mot 4-6; Manual: BeltzTest.
|