| Název předmětu | Vývoj poradenských systémů v závislosti na teoriích pedagogiky a psychologie 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KPS/WVSY2 |
| Organizační forma výuky | Přednáška + On-line aktivity |
| Úroveň předmětu | nespecifikována |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíl: absolvent získá poznatky o smyslu, příčinách vzniku a vývojové linii poradenských systémů v kontextu pedagogicko psychologických teorií. Témata: Vznik a vývoj poradenství ve školství v ČR i ve světě (Francie, Německo, Rakousko, Anglie, USA). Výchovné poradenství v kontextu školských poradenských služeb. Výchovné poradenství a jeho vliv na systém práce ve škole. Poradenské teorie a poradenský proces s důrazem na poslední teoretické koncepty, zejména na kognitivně behaviorální koncepce. Podmínka ke splnění předmětu: Zpracování pojednání k vývoji poradenství ve školství (1) Předmět byl inovován v rámci projektu "Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení včetně pracovníků mateřských škol v Olomouckém kraji", reg. č. CZ.1.07/1.3.45/01.0024.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|