| Název předmětu | Vývojová psychologie |
|---|---|
| Kód předmětu | KPS/KPVPQ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vysvětlit význam a předmět vývojové psychologie, - charakterizovat jednotlivé vývojové koncepce, modely a zákony, - analyzovat jednotlivé vývojové etapy jedince, - uvést příklady psychologických poznatků z praxe, - uvést vztahy mezi dětskou kresbou a jeho psychikou. Témata: Předmět a význam vývojové psychologie, vývojové koncepce, modely a zákony, nastíněny periodizace vývoje člověka a charakteristika jeho jednotlivé etapy, příklady psychologických poznatků v praxi, pozorování dětí v přirozených podmínkách, sejmutí a rozbor dětských kresebných výtvorů apod.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|