| Název předmětu | Pedag.-psych. diagnostika osobnosti |
|---|---|
| Kód předmětu | KPS/KPPD@ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: . znát základní fáze diagnostického procesu, . umět rozpoznat vliv protodiagnostických fenoménů, . rozpoznat vliv vlastní osobnosti na výsledky diagnostického procesu, . vyjmenovat základní diagnostické metody vhodné pro poznání žáka, . vyjmenovat činitele, kteří mohou zkreslovat výsledky diagnostického procesu žíáka. Témata: Protodiagnostika a laická diagnostiky, vztah k profesionální diagnostice. Základní a určující znaky diagnostiky. Vědecké schema diagnostického procesu. Využití životopisu, anamnestických dat a informací o životních událostech v diagnostickém procesu. Cíle diagnostického procesu. Empatie, její využití a omezení. Základní chyby při diagnostické činnosti.Teorie osobnosti využité pro tvorbu diagnostiky osobnosti.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |