| Název předmětu | Psychologie zdraví |
|---|---|
| Kód předmětu | KPS/BKPZQ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - charakterizovat předmět a význam psychologie zdraví, - vysvětlit podstatu salutogeneze, - analyzovat podstatu psychoimunologie, - klasifikovat faktory zdravého životního stylu a ochranné faktory v prostředí, - vyjádřit vztah mezi kvalitou života a životní spokojeností. Témata: Předmět a význam psychologie zdraví, vybrané otázky salutogeneze (vnímání vlastní zdatnosti a kompetence, smysl pro koherenci a nezdolnost, odolnost), psychoneuroimunologie, způsob života a zdravý životní styl, ochranné faktory v prostředí, sociální opora, kvalita života a životní spokojenost aj.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání minor (BB25-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání minor (BB24-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní |