-
BACKE-BRAUN K. (2014). Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let. Praha: GRADA.
-
BERÁNKOVÁ, E. (2002). Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla. Plzeň: Fraus.
-
DOLÁKOVÁ, S. (2015). Umíte to s pohádkou? Práce s příběhy v MŠ a ZŠ. Praha: Portál.
-
FICHNOVÁ, K., SZOBIOVÁ. (2012). Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí: náměty k RVP pro předškolní vzdělávání.. Praha: Portál.
-
GEBHARTOVÁ, V. (2011). Jak a co číst dětem v MŠ. Komentovaný výběr literárních textů na základě RVP PV.. Praha: Portál.
-
HOMOLOVÁ, K. (2009). Čtenářská propedeutika.. Ostrava: Ostravská univerzita.
-
Rámcový vzdělávací program. (2021). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
-
SCHNEIDEROVÁ, E., HANZOVÁ, M. (2013). Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí. Praha: Portál.
-
ŠIMANOVSKÝ, Z., MERTIN, V. (2012). Hry pomáhají s problémy: hry a hrátky pro rodiče a dítě.. Praha: Portál.
-
ŠIMANOVSKÝ, Z., TICHÁ, A. (2013). Lidové písničky a hry s nimi: [zpěvník pro děti od 3 let]. Nápady-hry-tvořivost.. Praha: Portál.
-
TUČKOVÁ, J. (2012). Říkanky pro rozvoj řeči. Praha: Portál.
|