-
Bednářová, J., Šmardová, V., & Šmarda, R. (2007). Diagnostika dítěte předškolního věku: co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. Brno: Computer Press.
-
BERČÍKOVÁ, A., ŠMELOVÁ, E., STOLINSKÁ, D. (2014). Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání. Olomouc.
-
POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ, J. (2012). Autoevaluace v praxi českých škol [online]. [cit. 2015-01-20]. Praha: NÚV.
-
PRÁŠILOVÁ, M., ŠMELOVÁ, E. (2010). Kurikulum a jeho tvorba II. Školní vzdělávací program. Olomouc: UP.
-
PRÁŠILOVÁ, M. (2006). Tvorba vzdělávacího programu.. Praha: TRITON.
-
ŠMELOVÁ, E., PETROVÁ, A., SOURALOVÁ, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc: UP.
-
ŠMELOVÁ, E., PRÁŠILOVÁ, M. a kol. (2018). Didaktika předškolního vzdělávání. Praha: Portál.
-
VAŠŤATKOVÁ, J. (2006). Úvod do autoevaluace školy.. Olomouc: UP.
-
ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: Nástroje pro prevenci, nápravu a integraci.. Praha: Portál.
|