-
CROPLEY, A. J. (2001). Creativity in education an learning. London: Kogan Page.
-
DACEY, J. S., LENNON, K. H. (2000). Kreativita. Praha.
-
HLAVSA, J. a kol. (1981). Psychologiecké problémy výchovy tvořivosti. Praha.
-
HOBDAYOVÁ, A., OLLIEROVÁ, K. (2000). Tvořivé činnosti pro terapeutickou práci s dětmi. Praha.
-
CHADT, K. (2009). Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi. Praha.
-
CHASSEGUET-SMIRGELOVÁ, J. (2004). Kreativita a perverze. Praha.
-
KASTOVÁ, V. (2000). Krize a tvořivý přístup k ní: typy životních krizí, jejich dynamika a možnosti krizové intervence. Praha: Portál.
-
Kolektiv autorů. (1998). Tvořivá škola. Brno.
-
Kolektiv autorů. (1996). Tvořivost v práci učitele a žáka. Brno.
-
Kolektiv autorů. (1997). Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků. Brno.
-
LOKŠOVÁ, I., LOKŠA, J. (1996). Cez relaxáciu k tvorivosti v škole. Košice.
-
MAŇÁK, J. (1998). Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků. Brno.
-
SEMRÁD, J. (2009). Tvořivost jako sociálně pedagogický problém. In. K perspektivám školního vzdělávání, Janík, T., Švec, V. a kol.. Brno.
-
ZELINOVÁ, M., ZELINA, M. (1990). Rozvoj tvorivosti detí a mládeže. Bratislava.
|