-
Bedrnová, E. Duševní hygiena a sebeřízení. Praha: Fortuna. (2010).
-
Blinka, L. a kol. (2016). Online závislosti. Praha: Grada.
-
Drapela, J. V. Přehled teorií osobnosti. Praha: Portál. (2011).
-
Erikson, E. (2015). Životní cyklus rozšířený a dokončený. Devět věků člověka. Praha: Portál..
-
Fisher, S. a kol. 2014). Sociální patologie. Závažné sociálně patologické jevy, příčiny,.
-
FONTANA, D. (2014). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál.
-
Hájek, K. (2012). Práce s emocemi pro pomáhající profese: tělesně zakotvené prožívání. Praha: Portál.
-
Hayes, N. (2013). Základy sociální psychologie. Praha: Portál.
-
Hewstone, M., Stroebe, W., & Jonas, K. (Eds.). (2016). An Introduction to Social Psychology.
-
Hulanová, L. (2012). Internetová kriminalita páchaná na dětech. Praha: Triton..
-
Jedlička, R. (2015). Poruchy socializace u dětí a dospívajících. Praha: Grada..
-
Jucovičová, D. a H. Žáčková. (2014). Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál..
-
Kolář, M. (2011). Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál..
-
Kolektiv autorů. (2015). DSM-5. Diagnostický a statistický manuál duševních poruch. Praha: Portál..
-
Lerner, R. M., & Steinberg, L. (Eds.). (2009). Handbook of Adolescent Psychology. 3rd ed. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, Inc..
-
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie.. Praha: Portál.
-
Martínek, Z. (2009). Agresivita a kriminalita školní mládeže. Praha: Grada.
-
Matoušek, O. a A. Maoušková. (2011). Mládež a delikvence. Praha: Portál..
-
McQuail, D., & Antonínová, H. (2009). Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
-
Miller, P. H. (2016). Theories of Developmental Psychology. Worth Publishers Inc..
-
Moravcová, E. (2015). Delikvence mládeže ? trendy a souvislosti. Praha: Portál..
-
Myers, D. G. (2016). Sociální psychologie.. Prague.
-
Nakonečný, M. (2014). Motivace chování. Praha: Triton..
-
Piaget, J. a B. Inhelder. (2014). Psychologie dítěte. Praha: Portál..
-
Plháková, A. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2007..
-
Pokorná, V. (2010). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál.
-
Pugnerová, M. a J. Kvintová. (2016). Přehled poruch psychického vývoje. Praha: Grada..
-
Robinson, M. D., Watkins, E. R., & Harmon-Jones, E. Handbook of Cognition and Emotion. New York, NY: Guilford Press..
-
Říčan, P. (2014). Cesta životem. Praha: Portál..
-
Shaffer, D. R., & Kipp, K. Developmental Psychology: Childhood and Adolescence. Belmont, CA: Wadsworth..
-
Schroeder, D. A. & Graziano, W. G. (2015). The Oxford Handbook of Prosocial Behavior. Oxford: Oxford University Press..
-
Sobotková Nielsen, V. a kol. (2014). Rizikové a antisociální chování v adolescenci. Praha: Grada..
-
Sperry, R. (2016). Komunikace v problémových situacích. Praha: Portál..
-
Sternberg, R. J., & Koukolík, F. (2009). Kognitivní psychologie. Praha: Portál.
-
Šeďová, K. a R. Švaříček. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál..
-
Švamberg-Šauerová, M. (2018). Techniky osobnostního rozvoje a duševní hygieny učitele. Praha: Grada..
-
Thórová, K. (2015). Vývojová psychologie. Praha: Portál..
-
Vybíral, Z. (2015). Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci. Praha: Portál..
|