-
BEAUFORTOVÁ, K. Videotrénink interakcí (základy metody a její využití). Rozšířená verze textu kapitoly.
-
De VITO, J. Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada, 2001. 978-80-247-2018-0..
-
GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno : Paido, 2005. 165 s. ISBN 80-7315-104-9..
-
GILLERNOVÁ, Ilona a Lenka KREJČOVÁ. Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3472-9..
-
JŮVOVÁ, A. Komunikativní dovednosti. Olomouc: UP. https://padlet.com/upssmaterialy/mql6n5cl3vwm.
-
KELLER, Jan. Sociologie a ekologie. Praha: Sociologické nakladatelství, 1997. Základy sociologie. ISBN 80-85850-42-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:c59c1340-5856-11e5-bf4b-005056827e51.
-
LECHTA, Viktor, ed. Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:99511830-53a7-11e4-bc71-005056827e52.
-
LEJSKA, M. Poruchy verbální komunikace a foniatrie. Brno : Paido, 2003. ISBN 80-7315-038-7.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno : MU, 1995. ISBN 80-210-1070-3..
-
MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha : Grada 2003. ISBN 80-247-0650-4..
-
NAKONEČNÝ, M. Sociální psychologie. Praha : ACADEMIA, 1999. 287 s. ISBN80-200-0690-7..
|