-
BEAUFORTOVÁ, K. Videotrénink interakcí (základy metody a její využití). Rozšířená verze textu kapitoly.
-
DeVito, A. Joseph. (2008). Základy mezilidské komunikace.. Grada.
-
GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-104-9..
-
GILLERNOVÁ, Ilona a Lenka KREJČOVÁ. Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada, 2012. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3472-9..
-
JŮVOVÁ, A. Komunikativní dovednosti. Olomouc: Agentura Gevak, 2013. ISBN 978-80-86768-75-5. 53 s..
-
KELLER, Jan. Sociologie a ekologie. Praha: Sociologické nakladatelství, 1997. Základy sociologie. ISBN 80-85850-42-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:c59c1340-5856-11e5-bf4b-005056827e51.
-
Kopřiva, P. a Nováčková, J. (2010). Respektovat a být respektován. Kroměříž.
-
LECHTA, Viktor, ed. Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7. Dostupné také z: http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:99511830-53a7-11e4-bc71-005056827e52.
-
LEJSKA, M. (2003). Poruchy verbální komunikace a foniatrie. Brno : Paido.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole.. Brno.
-
Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha, Grada 2003..
-
MŠMT. Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství. 2023.
-
Nakonečný, M.:. Sociální psychologie. Praha 1999..
-
ROSENBERG, Marshall B. (2016). Nenásilná komunikace.. Praha, Portál.
-
ŠEĎOVÁ, Klára et al. (2012). Komunikace ve školní třídě.. Praha: Portál.
|