-
JEŘÁBEK, Ondřej a BÍLEK, Martin. Teorie a praxe tvorby didaktických testů. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010. 91 s. ISBN 978-80-244-2494-1..
-
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra a ŽÁČKOVÁ, Hana. Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování. Praha: D + H, 2017. 206 s. ISBN 978-80-87295-25-0..
-
KONÍČEK, Libor et al. Evaluace výsledků vzdělávání. Vyd. 2. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2007. 47 s. ISBN 978-80-7368-342-9..
-
KOŠŤÁLOVÁ, Hana, MIKOVÁ, Šárka a STANG, Jiřina. Školní hodnocení žáků a studentů: se zaměřením na slovní hodnocení. Vyd. 2. Praha: Portál, 2012. 151 s. ISBN 978-80-262-0220-2..
-
SLAVÍK, Jan. Hodnocení v současné škole: východiska a nové metody pro praxi. Praha: Portál, 1999. 190 s. ISBN 80-7178-262-9..
-
STARÝ, Karel a kol. Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál, 2016. 174 s. ISBN 978-80-262-1001-6..
-
VÁCLAVÍK, Antonín. Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ: případová studie. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 227 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi; sv. 34. ISBN 978-80-210-6708-0..
-
WILIAM, Dylan. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. 2., revidované vydání. Praha: EDUkační LABoratoř, z.s., 2016. 243 s. ISBN 978-80-906082-7-6..
|