| Název předmětu | Teorie a metodika environ. edukace |
|---|---|
| Kód předmětu | KPG/TME@ |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cíle: Tento předmět je zaměřen na získání znalostí a dovedností v environmentální edukaci, a to jak v oblasti školní, tak mimoškolní. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: Vysvětlit a definovat základních pojmy z ekologie a environmentální vědy a jejich vzájemný vztah. Vysvětlit principy ekologické a environmentální výchovy. Objasnit koncepci udržitelného rozvoje a analyzovat dopady ekologické krize na člověka a společnost. Objasnit axiologická východiska environmentální edukace, její postavení v systému teorie a metodiky výchovy. Vytvářet projekty v oblasti environmentální edukace v rámci ČR a na mezinárodní úrovni.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociální pedagogika (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |