| Název předmětu | Seminář k teorii a metodice výchovy 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KPG/SVM2@ |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Metodika výchovné činnosti. Aktivizační a preventivní opatření ve výchovné činnosti s drogově závislými. Tvorba aktivit se zaměřením na výchovu. Další informace obdrží studenti na počátku semestru a v systému LMS MOODLE.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět navazuje Teorii a metodiku výchovy I, Teorii a metodiku výchovy II, Seminář k teorii a metodice výchovy I a prohlubuje učivo, zvláště v kontextu jeho aplikace do praxe. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: analyzovat základní témata výchovné činnosti v RVP, modifikovat výchovné aktivity s ohledem na výchovné zařízení, navrhnout a realizovat výchovné aktivity v kontextu formování mravných hodnot, organizovat výchovné aktivity s akcentem na specifické potřeby vychovávaného, posoudit reálnost výchovných aktivit v procese plánování a realizace výchovných činností, zdůvodnit potřebu výchovných, vzdělávacích, aktivizačních a preventivních opatření ve výchovné činnosti, kriticky zhodnotit a srovnat s legislativní normou výchovnou činnost v konkrétním výchovném zařízení.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Prezenční i kombinovaná forma studia: písemná (zápočet), účast na cvičeních, samostudium. |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |