-
FIŠER, Z. (2001). Tvůrčí psaní.. Brno: Paido.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. (1999). Kritické myšlení v současné škole. In Učitelské listy, roč. 7, č. 2.. Praha.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. (2000). Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex.
-
KLOOSTER, D. (2000). Co je kritické myšlení? In Kritické listy, č. 1,2 s. 8-9.
-
KUJAL, B. (1965). Pedagogický slovník.. Praha.
-
PETRASOVÁ, A. (2003). Práca s náučnym textom na 1. stupni ZŠ.. Prešov.
-
STEELE, J., MEREDITH, K., TEMPLE, Ch. et al. (1998). Čtení, psaní a diskuse ve všech předmětech. Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Pracovní příručka III..
-
STEELE, J., MEREDITH, K., TEMPLE, Ch. et al. (1997). Kritické myšlení napříč osnovami. Čterním a psaním ke kritickému myšlení. Pracovní příručka I..
-
STEELE, J., MEREDITH, K., TEMPLE, Ch. et al. (?). Od vyjádření sebe sama k psaným argumentům. Čterním a psaním ke kritickému myšlení. Pracovní příručka VII..
-
STEELE, J., MEREDITH, K., TEMPLE, Ch. et al. (1997). Rozvíjení kritického myšlení. Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Pracovní příručka II..
|