| Název předmětu | Teorie hry |
|---|---|
| Kód předmětu | KPG/KTEO@ |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Cílem předmětu je zprostředkovat studentům poznatky v oblasti teorie hry, historii dětské hry v pojetí filosofů, psychologů, pedagogů, seznámit s moderním pojetím her vycházející ze sociálního konstruktivismu, představit hru jako terapeutický prostředek, seznámit s hračkou. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni: " orientovat se v terminologii v oblasti hry " charakterizovat teorie hry v historickém kontextu z pohledu významných myslitelů " definovat druhy her z různých hledisek " vysvětlit sociální konstruktivismus " plánovat herní aktivity " využívat hru jako prostředek pedagogické diagnostiky ve vztahu k edukačním cílům předškolního vzdělávání " charakterizovat hračku Témata: teorie her, pojetí her, sociální konstruktivismus, tvorba plánu herních aktivit, využití hry jako prostředku pedagogické diagnostiky ve vztahu k edukačním cílům předškolního vzdělávání, místo hry v edukačním procesu mateřské školy, hračka, její druhy a vlastnosti.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |