-
BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2008). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno: Computer Press.
-
Bendl, S. (2011). Školní kázeň v teorii a praxi. Praha : Triton.
-
DITRICH, P. (1993). Pedagogicko-psychologická diagnostika.. Jinočany: HQH.
-
Helus, Z. (2004). Dítě v osobnostním pojetí.. Praha: Portál.
-
JANDERKOVÁ, D. (2009). Pedagogická diagnostika. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita.
-
JOHNSON, B., CHRISTENSEN, L. (2010). Educational Research: Quantitative, Qualitative, and Mixed Approaches.. London: Sage.
-
Mertin, V., & Krejčová, L. (2012). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.
-
Musilová, M. (2011). Pedagogická diagnostika: teorie a její reflexe v praxi.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
-
Musilová Marcela. (2015). Pedagogická diagnostika. Cvičebnice. Olomouc.
-
ONDRÁČEK, P. (2001). Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce.. Pardubice.
-
Zelinková, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Praha: Portál.
|