-
BADDELEY, A.D. (1997). Human memory: Theory and practice (Rev. ed.). Sussex: Psychology Press.
-
BAUMEISTER, R.F. (1993). Self-esteem. The puzzle of low self-regard. New York, Plenum Press.
-
BENDL, S. (2003). Prevence a řešení šikany ve škole. Praha: ISV.
-
BERNSTEIN, D. A., PENNER, L. A., CLARKE-STEWART, A., ROY, E. J. (2003). Psychology. Boston, New York: Houghton Mifflin Company.
-
BERTRAND, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání.. Praha: Portál.
-
Cangelosi, J., S. (1994). Strategie řízení třídy. Praha.
-
CROWL, T., K., KAMINSKI, S., PODELL, D.M. (1997). Educational psychology: Windows on teaching. Madison: Brown and Benchmark.
-
ČÁP, J., MAREŠ, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha : Portál.
-
DAVIS, S. F., PALLADINO, J. J. (2000). Psychology. New Jersey: Prentice Hall, Upper Saddle River.
-
DRAPELA, V., J. (2008). Přehled teorií osobnosti. Praha: Portál.
-
EYSENCK, M.W., KEANE, M. (2008). Kognitivní psychologie. Praha: Academia.
-
GARDNER, H. (1999). Dimenze myšlení. Praha: Portál.
-
HEATHERINGTON, E. M. (2006). Child Psychology. New York: McGraw-Hill.
-
HELUS, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál.
-
HELUS, Z. (2007). Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada.
-
HEWARD, W. L. ExceptionalChildren. New Jersey: Pearson Education, Inc.
-
KOLÁŘ, M. (2001). Bolest šikanování. Praha : Portál.
-
KYRIACOU, Ch. (2008). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál.
-
LAŠEK, J. (2007). Sociálně psychologické klima školních tříd a školy. Hradec Králové: Gaudeamus.
-
LUKASOVÁ, E., S. (1997). Logoterapie ve výchově. Praha: Portál.
-
MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole. Brno: MU.
-
MAREŠ, J. (1998). Styly učení žáků a studentů.. Praha.
-
MASTROPIERI, M. A., SCRUGGS, T. S. (2004). The inclusive Classroom. New Jersey: Pearson Education Inc.
-
NOEL-HOEKSHEMA, S. (2007). Abnormal psychology. New York: McGraw-Hill.
-
PAVELKOVÁ, I. (2002). Motivace žáků k učení. Perspektivní orientace a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: PedF UK.
-
PETROVÁ, A. (2005). K problematice psychologie existence. Olomouc: Votobia.
-
PLEVOVÁ, I. (2007). Kauzální atribuce aneb jak pátráme po příčinách životních událostí. Olomouc : Hanex.
-
PLHÁKOVÁ, A. (2010). Inteligence. In Blatný, M. a kol. Psychologie osobnosti. Praha: Grada.
-
PLHÁKOVÁ, A. (2004). Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia.
-
PRESSLEY, M., McCORMIK, Ch. (1995). Advanced educational psychology for educators, researchers, and policymakers. New York: HarperCollins.
-
PROKOP, J. (2005). Škola a společnost v kritických teoriích druhé poloviny 20. století. Praha: Karolinum.
-
ROST, D.H. (2001). Handwörterbuch Pädagogische Psychologie. Weinheim:Psychologie Verlags Union, Verlagsgruppe Beltz.
-
SHAPIRO, L. (2009). Emoční inteligence dítěte a její rozvoj. Praha: Portál.
-
SCHAFER, C. E.; MILLMAN, H. L. (1994). How to help children with common problems. Northvale: Jason Aronson, Inc.
-
SLAVIN, R., E. (2000). Educational psychology: theory and practice. Boston: Allyn and Bacon.
-
SPRINTHALL, N. A., SPRINTHALL, R. C., OJA, S. N. (1994). Educational psychology: a developmental approach. New York: McGraw-Hill.
-
STERNBERG, R. J. (2002). Kognitivní psychologie.. Praha.
-
STERNBERG, R. J. (2001). Úspěšná inteligence: Jak rozvíjet praktickou a tvůrčí inteligenci. Praha: Grada.
-
STUCHLÍKOVÁ, I. (2002). Základy psychologie emocí. Praha : Portál.
-
ŠTVERÁK, V. (2007). Obecná a srovnávací pedagogika. Praha: Karolinum.
-
TUBBS, N. Philosophy's Higher Education. New York: Kluwer Academic Publishers, 2005..
-
VÁGNEROVÁ M. (2001). Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. Praha: Karolinum.
-
VÁGNEROVÁ, M. (2008). Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál.
-
VÁGNEROVÁ, M. (2005). Vývojová psychologie I.. Praha: Karolinum.
-
WOOLFOLK, A. E. (1993). Educational psychology. Boston: Allyn and Bacon.
|