-
FRANCOVÁ, M. (1991). Geometrická představivost in Matematika a didaktika matematiky (Sborník prací. Brno: MU.
-
FURST, T., MOLNÁR, J., POHANĚL, K. (2004). Malý průvodce třírozměrným prostorem. Olomouc: UP.
-
GARDNER, H. (1999). Dimenze myšlení - teorie rozmanitých inteligencí. Praha: Portál.
-
GARDNER, M. (1968). Mathematical puzzles and diversions. London: Bell and Sons.
-
HEJNÝ, M. a kol.:. (1990). Teória vyučovania matematiky 2.. Bratislava: SPN.
-
HEJNÝ, M., KUŘINA, F. (2001). Dítě, škola a matematika (Konstruktivistické přístupy k vyučování). Praha: Portál.
-
HEJNÝ, M. (1980). Stereometria. Bratislava: SPN.
-
JIROTKOVÁ, D. (1990). Rozvoj prostorové představivosti žáků. Komenský 114, s. 278-281.
-
KUŘINA, F. (1987). Geometrická představivost a vyučování stereometrii. MFvŠ 18, s. 201-212.
-
KUŘINA, F. (1976). K diskusi o vyučování geometrii na ZDŠ. Hradec Králové: ONV.
-
MÁCA, S., MACKŮ, P. (1996). Rozvíjení prostorové představivosti v matematice, deskriptivní geometrii a. Telč: Houdek a spol.
-
MATYÁŠEK, F. (1998). Geometrie.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
MOLNÁR, J., KOBZA, J. (1990). Extremální a kombinatorické úlohy z geometrie. Praha: SPN.
-
MOLNÁR, J. (2004). Rozvíjení prostorové představivosti (nejen) ve stereometrii. Olomouc: UP.
-
OPAVA, Z. (1989). Matematika kolem nás.. Praha: Albatros.
-
PECH, P. (2004). Analytická geometrie lineárních útvarů.. České Budějovice.
-
PERENČAJ, J., REPÁŠ, V. (1986). Priestorové nevidenie - choroba dedičná (dětí, alebo vyučovania)?. MFvŠ, s. 352-356.
-
PERNÝ, J. (2004). Krychle, pohyb a prostorová představivost II. Učitel matematiky 12.
-
PERNÝ, J. (2004). Tvořivostí k rozvoji prostorové představivosti. Liberec: TU.
-
SEKANINA, M. (1986). Geometrie I.. pRAHA.
-
STOPENOVÁ, A. (2001). Manipulativní činností k rozvoji prostorové představivosti in Jak učit matematice. Litomyšl: JČMF.
-
ŠAROUNOVÁ, A. (1988). Rozvíjení geometrické představivosti ve škole. MFvŠ 18.,352-356.
|