-
Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál.
-
CAMPBELL, JAMES, R. (2001). Jak rozvíjet nadání vašich dětí. Praha: Portál.
-
Dočkal, V. (2005). Zaměřeno na talenty aneb Nadání má každý. Praha: Nakladatelství Lidové noviny.
-
Freudenthal, H. (1973). Mathematics as an Educational Task.
-
Krygowska, Z. (1977). Zarys dydaktyki matematyki 1.-3.. Warzsawa: Wpis.
-
MÜLLER, O. a kol. (2001). Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole.. Olomouc.
-
Novák, B. (2014). Aktuální otázky matematickéh vyučování v sekundární škole. Olomouc: UP.
-
Polya, G. (1945). How to solve it. Princeton University Press.
-
Siwek, H. (2005). Dydaktyka matematyki: Teoria i zastosowania w matematyce szkolnej. WSIP, Warszawa.
-
Spagnolo, F., Čižmár, J. (2003). Komunikácia v matematike na strednej skole. MU Brno.
-
ZELINKOVÁ, O. (2003). Poruchy učení.. Praha: Portál.
|