|
Vyučující
|
-
Krejčí Filip, Mgr. Ph.D.
-
Luska Jiří, prof. PaedDr. CSc.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu odpovídá stanoveným cílům tohoto předmětu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení
|
|
Výstupy z učení
|
Předmět Hudební pedagogika je pojímán jako teoretická reflexe hudební výchovy, a proto se zaměřuje na problémy současné hudebněvýchovné praxe (např. na psychologické a sociologické základy hudební výchovy, aspekty jejího tvořivého pojetí, problémy multietnické hudební výchovy atd.).
V rozsahu náplně daného předmětu.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Povinná účast ve cvičeních (popř. seminářích). Teoretické znalosti týkající se dané problematiky, popř. s tím spojené praktické dovednosti.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Fukač, Jiří - Poledňák, Ivan. (1988). Hudební pedagogika, in: Hudební věda II. Praha.
-
Fukač,J.-Tesař, S.-Vereš,J. (2000). Hudební pedagogika. Brno.
|