| Název předmětu | Seminář k závěrečné práci |
|---|---|
| Kód předmětu | KHV/BSZP@ |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Teoretická disciplína seznamuje uchazeče se základními aspekty tvorby bakalářské kvalifikační práce. Záložka "Cíle": Teoretická disciplína seznamuje uchazeče se základními aspekty tvorby bakalářské práce. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - zpracovat svou bakalářskou práci po formální a jazykové stránce, - logicky strukturovat svou bakalářskou práci, - definovat cíle bakalářské práce, - napsat kvalitní úvod a závěr, včetně možné diskuse, - adekvátně používat poznámkový aparát, aplikovat citační normu, - umět vyhledat a použít vhodné zdroje a literaturu (včetně zahraniční), - definovat plagiát a chápat rozdíl mezi původní prací a plagiátem. Témata: - obecný úvod do problematiky psaní závěrečné práce, - celková struktura závěrečné práce, - úvod a závěr, - formátování a jazyková úroveň, - přílohy závěrečné práce, práce s obrázky, - citační norma - její zásady, formy, - bibliografické zdroje, dostupné domácí a zahraniční databáze, - poznámkový aparát, - plagiátorství, - základní přehled metodologie výzkumu. Základní studijní literatura: ČMEJRKOVÁ, S. - DANEŠ, F. - SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. SPOUSTA, V. Vádemékum autora odborné a vědecké práce humanitního a sociálního zaměření. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. HOLOUŠOVÁ, D. - KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005. Doplňující studijní literatura: ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. FILKA, J. Metodika tvorby diplomové práce. Brno: Knihař, 2002. KUBÁTOVÁ, H. Rukověť autora diplomky. Olomouc: Univerzita Palackého, 2009. VÁŇOVÁ, H. - SKOPAL, J. Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice. Praha: Karolinum, 2007.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání maior (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |