Disciplína je zaměřena na základní aspekty mediace, propagace a organizace hudebních akcí v edukační i mimoškolní oblasti. Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - vypracovat kompletní strukturu hudebního projektu - vypracovat kompletní rozpočet hudebního projektu - vypracovat žádosti o dotaci na projekt nadacím a odboru MKČR Témata: Hudební festivaly, Stálé profesionální soubory, Vydávání hudebních časopisů, Vydávání hudebních nosičů, Vznik a financování nového hudebního díla Základní studijní literatura: Hagoort, Giep: Umělecký management v podnikatelském stylu. Kant. Pospíšil, Ivo, Pavelka, Jiří: Slovník epoch, směrů, skupin a manifestů. Brno : Georgetown, 1993. Černý, Václav: O povaze naší kultury. Souborné vyd. 1. Brno: Atlantis, 1996. Lawless, R. Co je to kultura. Olomouc: Votobia, 1996. Bordman, Gerald Martin: The American Musical Theatre. New York, 1978. Bukofzer, Manfred: The Place of Musicology in American Institutions of Higher Learning. New York 1977. Doplňující studijní literatura: Československý hudební slovník osob a institucí, 2 sv. Praha 1963 a 1965.
V rozsahu náplně daného předmětu.
|
-
Davis, S., Laing, D. (2004). The Guerilla Guide to the Music Business. London: Continuum.
-
Dorůžka, Lubomír:. (1978). Populárna hudba, priemysle, obchod, umenie. Bratislava.
|