| Název předmětu | Podpora zdraví a rozvoj zdravotní gramotnosti |
|---|---|
| Kód předmětu | KAZ/MPZQ |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - definovat zdraví, determinanty zdraví a modely zdraví, - vysvětlit a aplikovat do praxe Programy podporující zdraví, - vysvětlit podstatu, členění a prevenci nemoci, - pochopit a interpretovat podstatu filozofie zdravého životního stylu a zdravotní výchovy, - nalézt mezipředmětové vztahy v tématech výchovy ke zdraví a dalších vzdělávacích oblastí, - formulovat zodpovědnost za zdraví, - definovat systém zdravotní péče, - interpretovat implementaci podpory zdraví do kurikulárních dokumentů (zejména RVP ZV 2013), - prokázat elementární znalost projektů a programů k podpoře zdraví, - analyzovat podporu zdraví v EU a ve světě.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|