|
Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu budou studenti schopni: " vhodně využívat mezipředmětových vztahů mezi AJ a dalšími předměty na 1. stupni ZŠ, " charakterizovat a efektivně používat různé typy aktivit v rámci metody CLIL, " chápat význam projektové metody pro realizaci konceptů činnostního a celostního učení, " navrhovat a realizovat různé formy projektové práce ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ, " prokázat základní znalosti z oblasti jazykových reálií a chápat koncept interkulturality v intencích výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ, " aplikovat získané teoretické znalosti v praktické výuce (mikro výstupy).
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
80% docházka, aktivní účast, včasné plnění zadaných úkolů, odevzdání a obhajoba portfolia splňující konkrétní požadavky učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požadavek učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
|
|
Doporučená literatura
|
-
CALABRESE, I., RAMPONE, S. Cross-Curricular Resources for Young Learners. Oxford: OUP. 2007.
-
GILL, S., ČAŇKOVÁ, M. Intercultural activities. Oxford: OUP. 2002.
-
NAJVAR, P. Cizí jazyky napříč předměty 1. stupně ZŠ: CLIL z perspektivy VÚP. Pedagogická orientace, roč. 19, č. 1, s. 93-99. 2009.
-
PHILLIPS, S. a BURWOOD, S. Projects with Young Learners. Oxford: OUP. 2002.
-
PUCHTA, H., WILLIAMS, M. Teaching Young Learners to Think. Cambridge: CUP. 2012.
|