|
Vyučující
|
-
Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
-
Charvátová Petra, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. - Základní instrukce ve výuce angličtiny ve třídě. - Hláskování v angličtině a fonetická abeceda. - Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni A2 - B1 podle SERR (základní časy, jejich struktura a použití), shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
|
|
Výstupy z učení
|
Student si osvojí dovednosti a kompetence v anglickém jazyce na úrovni A2-B1 podle SERR. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni: - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v písemném a ústním projevu, - používat základní fráze v rámci classroom language, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
- plnění průběžných úkolů zadávaných vyučujícím - aktivní účast na semináři - aktivní domácí samostudium - včasné odevzdání písemného úkolu (téma a formát bude upřesněn vyučujícím) - úspěšné splnění zápočtového testu ze zadaných lekcí, tj. dosažení alespoň 70%
|
|
Doporučená literatura
|
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, et al. (2025). English file intermediate 5th edition. Oxford: OUP.
|