Název předmětu | Výchova k reprodukčnímu zdraví |
---|---|
Kód předmětu | POA/PAA32 |
Organizační forma výuky | Cvičení + Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Reprodukční zdraví u nás a v Evropě Pojetí výchovy k reprodukčnímu zdraví (sexuální výchova a plánované rodičovství) v jednotlivých věkových kategoriích u dětí, dívek a chlapců, žen a mužů Metody výchovy k RZ Edukační materiály k výchově k RZ
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Předmět poskytuje informace týkající se koncepce zdraví jednotlivce a rodiny. Zdůrazňuje edukační činnost v rámci podpory zdraví a prevence vzniku onemocnění a komplikací. Seznamuje studenty s oblastí reprodukčního zdraví a plánovaného rodičovství pro různé věkové skupiny klientek.
Student bude umět: aplikovat výchovu k reprodukčnímu zdraví v terénu; podávat informace a rady o plánování zdravého rodičovství; metody a postupy v oblasti sexuální výchovy. |
Předpoklady |
nespecifikováno
POA/PAA25 ----- nebo ----- POA/PRK24 ----- nebo ----- POA/PRP24 |
Hodnoticí metody a kritéria |
Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce), Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Rozhovor, Rozbor portfolia studenta, Seminární práce
Absolvování seminářů a cvičení, vytvoření edukačního materiálu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|