-
Bajtoš, Ján. (2013). Didaktika vysokej školy.. Bratislava: Wolters Kluwer.
-
GURKOVÁ, Elena a Renáta ZELENÍKOVÁ. (2017). Klinické prostředí v přípravě sester: organizace, strategie, hodnocení.. Praha: GRADA.
-
Gurková, Elena. (2017). Nemocný a chronické onemocnění: edukace, motivace a opora pacienta. Praha: Grada Publishing.
-
Hamplová, L. (2019). Veřejné zdravotnictví a výchova ke zdraví. Grada Publishing.
-
Juřeníková, P. (2010). Zásady edukace v ošetřovatelské praxi. Praha: Grada Publishing.
-
Libová, L., Balková, H., Jankechová, M. (2019). Ošetřovatelský proces v chirurgii.. Praha: GRADA.
-
Magurová, D., & Majerníková, Ľ. (2009). Edukácia a edukačný proces v ošetrovateľstve. Martin: Vydavateľstvo Osveta.
-
Mandysová, P. (2016). Příprava na edukaci v ošetřovatelství.. Pardubice: Univerzita Pardubice.
-
Němcová, J., Hlinková, E., et al. (2010). Moderná edukácia v ošetrovateľstve.. Martin: Osveta.
-
PETLÁK, E. (2004). Všeobecná didaktika.. Bratislava: IRIS.
-
PLAMÍNEK, J. (2010). Vzdělávání dospělých: průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3235-0.. Praha: GRADA.
-
Průcha, J., Veteška, J. (2014). Andragogický slovník. 2. vyd.. Praha: Grada.
-
Rohlíková, L., Vejvodová, J. (2012). Vyučovací metody na vysoké škole: praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia. Praha: Grada.
-
TÓTHOVÁ, Valérie, Ivana CHLOUBOVÁ a Radka PROKEŠOVÁ. (2019). Význam oštřovatelství v preventivní kardiologii.. Praha: GRADA.
|