Vyučující
|
-
Vančurová Ivana, Ing. MBA
-
Navrátilová Daniela, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Hlavní témata (bloky) výuky: - Příprava porady. Cíle a druhy porad. Zformování cílů porady a příprava. - Program porady. Nastavení vztahové komunikace. Pravidla vzájemné komunikace a interakce. - Rozdělení rolí. Role účastníků porady. - Vedení porady a brainstorming, writennig- brainwriting, think tank - Poznávání a význam krizí. Vývoj porad z pohledu teorie vitality. KH:10 NKH:15
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Porada je schůzka, setkání několika nebo všech členů pracovní skupiny, jejímž cílem je zajistit předání určitých informací, dojít k řešení problému, udělat rozhodnutí, ale také často upevnit vztahy a získat pocit, že pracovní úkol efektivně vedou k posunu vpřed k cíli. Někteří členové skupiny mohou také od porady očekávat, že jim nějak pomůže v jejich rozvoji, něco se během ní naučí, získají pomoc od druhých, inspirují se od nich, budou moci sdílet jejich zkušenosti. V dnešní době důležitost efektivně vedených porad neustále vzrůstá, a to zvláště pak v souvislosti s prolínáním různých typů generací od X, až po mileniální populaci.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Kombinovaná forma zápočtu, ústní a písemná část
|
Doporučená literatura
|
-
Kaňáková, E. (2008). Jak efektivně vést porady. Praha: Grada.
-
Plamínek, J. (2017). Průvodce moderního náčelníka: management pro pokročilé. Praha: Management Press.
-
Plamínek, J. (2018). Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. Praha: Grada.
-
Plamínek, J. (2012). Vedení porad: jak dosáhnout maximálního výsledku s minimem lidí, času a energie. Praha: Grada Publishing.
|