Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Patient communication Effective communication strategies Paramedicine in a wider context Work experience, critical points.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům prostor k rozvíjení komunikačních dovedností, zejména v oblasti ústního projevu s přihlédnutím k specifikům odborného jazyka.
Studenti získají dovednosti v komunikaci v anglickém jazyce, posílí ústní projev a vyjadřovací schopnosti jak na obecné úrovni tak s přihlédnutím k odbornému zaměření.
|
Předpoklady
|
Znalost anglického jazyka aspoň na úrovni A2 CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
80% absolvování seminářů, aktivní práce v semináři.
|
Doporučená literatura
|
-
HELP ? on-line výukové materiály.
-
Dooley, Jenny. (2017). Career Paths: Paramedics. Newbery.
-
GLENDINNING, Eric H. a Ron HOWARD. (2007). Professional English in Use. Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Glendinning,E., Holmström, B. A. S. (2015). English in Medicine. Cambridge University Press.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Louhmi, S. (2015). English for Nurses. Elsevier.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.
|