Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Hlavní témata (bloky) výuky: - Primary care (types, organization) - Hospital (types, departments, organizational structure, Smart Hospital) - Research studies (case-control, cross-sectional, randomized, cohort studies etc.) - Data presentation - Conference/case presentation Průběžně - procvičování základních jazykových dovedností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 6 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 29 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Studenti si prohloubí znalosti obecné angličtiny; rozšíří si znalosti gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnou základní odbornou terminologii; osvojí si schopnosti četby, porozumění a překladu jednoduchých odborných textů v angličtině.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Studenti plní zadání domácí přípravy, která je nutnou součástí výuky vzhledem k nižší hodinové dotaci. Závěrečný test se soustřeďuje na praktickou znalost gramatiky, slovní zásoby, schopnost četby a porozumění méně obtížnému odbornému textu. Podmínkou k udělení zápočtu je vypracování prezentace na zvolené téma.
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, Victoria. (2010). Cambridge English for Nursing. Cambridge.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
|