Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Bloky vyuky: Pain management; Basic investigations and procedures; Emotions and psychologic considerations; Professional relationships, communication strategies; Maternity and newboen nursing; Emergencies.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Úkolem výuky cizího jazyka u studentů oboru Porodní asistentka je: prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; osvojení si schopností četby, porozumění a překladu odborných textů v angličtině; prezentace v angličtině, získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
HUM/PRK06 a zároveň HUM/PRK08 a zároveň HUM/PRK24
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na seminářích. Splnění průběžných písemných testů. Vlastní prezentace odborného problému s výkladem v anglickém jazyce v rozsahu cca 15 minut. Zkouška
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, Victoria. (2010). Cambridge English for Nursing. Cambridge.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
|