Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Bloky vyuky: Caring for the pregnant women, pregnacy, multiples; Nutrition, eating disorders, healthy lifestyle; Blood, heart and circulation, hygiene; Common ailments, infectious diseases, STDˇ?s; Medications, drug forms; Monitoring the patient.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Úkolem výuky cizího jazyka u studentů oboru Porodní asistentka je: prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; osvojení si schopností četby, porozumění a překladu odborných textů v angličtině; prezentace v angličtině, získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý.
HUM/PRK06
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na seminářích, seminární práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, V., McGarr, P. (2008). Cambridge English for Nursing, Intermediate+. Cambridge: CUP.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
|