Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Hlavní témata (bloky) výuky: - Medical professions; health-allied professions. - Hospital - organization, management. - Hospital departments/wards and health-care professionals. - Hospital equipment and procedures - admitting and discharging patients, history taking. - Documentation - medical records, nursing documentation. - Human anatomy. - Body systems.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 7 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 23 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
80% absolvování seminářů vypracování dílčích písemných testů a úkolů závěrečný písemný test
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., ANDERSON, C. (2015). Career Paths. Physician Assistant: Teacher's Guide.. Express Publishing.
-
GLENDINNING, Eric H. a Ron HOWARD. (2007). Professional English in Use. Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Harrison, A. Flash on English for Nursing.
-
HELP Consortium. (2017). HELP - Healthcare English Language Programme. Olomouc.
-
Kurczak,K., Maczkowska-Czado, A. (2017). English for Nurses. Warszawa.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.
|