Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické okruhy: - Taking a History (revision: personal, social, medical history; data collecting; polite communication, giving instruction, orders, expressing obligation) - Around Hospital (departments/wards, staff, professionals, equipment; management and organization; AE vs. referrals) - Talking about Symptoms and Describing Pain (physical examinations, diagnostic tests, diagnostic equipment) - Emergency Situations and First Aid
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem je doplnit a prohloubit systém jazykového vzdělání, rozvíjet jazykové znalosti se zaměřením na odbornou, tématiku. Vytvořit předpoklady pro pohotové a bezproblémové používání jazyka při výkonu povolání, komunikaci s pacientem, klientem, jeho rodinou, spolupracovníky a ostatním zdravotnickým personálem.
Po absolvování bude student schopen aplikovat odborný jazyk při komunikaci s pacienty/klienty a kolegy, číst odborné texty.
|
Předpoklady
|
Minimální úroveň angličtiny A2 dle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
Účast na semináři 80%, aktivní plnění zadaných úkolů, příprava do výuky, závěrečný test.
|
Doporučená literatura
|
-
EVANS, V., DOOLEY, J., ANDERSON, C. (2015). Career Paths. Physician Assistant: Teacher's Guide.. Express Publishing.
-
EVANS, V., DOOLEY, J., TRANG, M. T. (2013). Career Paths. Medical: Student´s Book.. Express Publishing.
-
Glendinning, Eric H. and Ron Howard. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Glendinning,E., Holmström, B. A. S. (2015). English in Medicine. Cambridge University Press.
-
Grice, Tony and James Greenan. (2008). Oxford English for Careers: Nursing 2. Oxford University Press.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
|