Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.Skeletal system, joints. 2.Body muscles. 3.Musculoskeletal injuries. 4.The heart and cardiovascular fitness. 5.The respiratory system (difficulties breathing). 6.Pulmonary rehabilitation and chest physiotherapy. 7.Neurophysiotherapy (introduction).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Studenti si prohloubí znalosti obecné angličtiny; rozšíří si znalosti gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnou základní odbornou terminologii; osvojí si schopnosti četby, porozumění a překladu odborných textů v angličtině.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý.
HUM/FTA20
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Písemná zkouška, Seminární práce
Úspěšné absolvování seminářů, vypracování dílčích písemných testů, závěrečný á zkouška ve formě písemného testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Ciecierska, J. (2011). English for Physiotherapy. Warszawa.
-
Evans,V., Dooley, J., Hartley S. (2015). Career Paths. Physiotherapy. Berkshire, UK.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Kurczak,K., Maczkowska-Czado, A. (2017). English for Nurses. Warszawa.
-
Louhmi, S. (2015). English for Nurses. Elsevier.
-
Parker, S. (2013). The Human Body Book. Dorling Kindersley Limited.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.. Pearson Longman.
|