Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Skeletal system, joints Body muscles Musculoskeletal injuries The heart and cardiovascular fitness The respiratory system (difficulties breathing) Pulmonary rehabilitation and chest physiotherapy Neurophysiotherapy (introduction)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem při vyšetření a při práci ergoterapeuta s pacientem. Schopnost práce s odborným textem.
Výstupem je zvládnutí a prohloubení základní odborné terminologie; rozvoj všech složek jazykových dovedností (mluvení, čtení, poslech, psaní) nad úroveň B1+ se zaměřením na rehabilitaci, zejména na komunikaci s pacienty.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý. Ukončený kurz HUM/FTA20.
HUM/ETA20
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Úspěšné absolvování seminářů, vypracování dílčích písemných testů, zkouška ve formě písemného testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for nursing. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Ciecierska, J. (2011). English for Physiotherapy. Warszawa.
-
Evans,V., Dooley, J., Hartley S. (2015). Career Paths. Physiotherapy. Berkshire, UK.
-
Glendinning, E.H., Howard, R. (2007). Professional English in Use. Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Gogelová, H. (2011). Angličtina pro fyzioterapeuty. Praha: Grada.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
-
Kurczak,K., Maczkowska-Czado, A. (2017). English for Nurses. Warszawa.
-
Parker, S. (2013). The Human Body Book. Dorling Kindersley Limited.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.. Pearson Longman.
|