Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
-
Grygová Bronislava, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1.Hospital (types, wards, specialties), medical professionals, allied health-care professionals; hospital care, outpatients´facilities. 2.Human body, body systems, bodilyfunctions 3.Assessment, taking history; communication with patients; triage 4. Vital signs; monitoring the patient 5.Pain management.; signs and symptoms (diseases, disturbances). 6. Medication 7. Hygiene 8.Nutrition and healthy life-style.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem při vyšetření a při práci ergoterapeuta s pacientem.
Studenti si upevní znalosti anglického jazyka, osvojí si odborné terminologie a specifika odborného jazyka v oblasti ergoterapie. Ovládá základní komunikaci s pacientem.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Úspěšné absolvování seminářů, vypracování dílčích písemných úkolů, závěrečný zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for nursing. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Glendinning, E.H., Howard, R. (2007). Professional English in Use. Medicine. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
-
Kurczak,K., Maczkowska-Czado, A. (2017). English for Nurses. Warszawa.
-
Louhmi, S. (2015). English for Nurses. Elsevier.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.. Pearson Longman.
|