Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické bloky: 1. Human body, body systems 2. Hospital, wards, healthcare professions 3. Medical instruments and equipment 3. Admission, taking history, patient record 4. Talking about pain, pain relief Celkový rozsah předmětu je 43 hodin, z toho je 21 kontaktních a 22 hodin nekontaktních.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 21 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Opakování a rozšíření znalostí obecné angličtiny s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie zdravotnické angličtiny; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem. Cíle: Upevnit znalosti anglického jazyka na úrovni B1/B2, osvojit si odbornou terminologii, bezpečně ovládat základní komunikaci s pacientem.
Studenti získají výchozí pozici pro využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý dle CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Účast na semináři 80%, aktivní zapojení do hodin a plnění zadaných úkolů. Závěrečný souhrnný test.
|
Doporučená literatura
|
-
HELP - on-line výukové materiály.
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Evans, Virginia, and Kori Salcido. (2011). Career Paths: Nursing. Express Publishing.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Harrison, Adrienne. (2016). Flash on English for Nursing.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.
|