Teoretický základ profese (definice oboru, cíle, ústřední teorie, činnosti ergoterapeutů, pět oblastí ergoterapie, uplatnění) Základní modely praxe Základní rámce vztahů používané v ergoterapii Hodnocení v ergoterapii (metody, funkční hodnocení) Hodnocení výkonu zaměstnání a prostředí Ergoterapeutický proces Ergoterapeutická dokumentace Činnost z ergoterapeutického pohledu Nácvik ADL Kompenzační pomůcky a technické prostředky v ergoterapii Ergonomie a škola zad Ergoterapie u dětských pacientů Ergoterapie v klinických oborech Alternativní terapie Celkový rozsah předmětu je 54 hodin, z toho 30 kontaktních a 24 nekontaktních.
|
-
Friedlová, K. (2015). Bazální stimulace? pro pečující, terapeuty, logopedy a speciální pedagogy: praktická příručka pro pracující v sociálních službách, dlouhodobé péči a ve speciálních školách. Tábor: Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR.
-
Haladová, E. (1997). Léčebná tělesná výchova: cvičení. Brno: IDV SZP.
-
Klusoňová, E. Ergoterapie v praxi.
-
Kolář, P. a kol. (2009). Rehabilitace v klinické praxi. Praha: Galén.
-
Krivošíková, M. (2011). Úvod do ergoterapie. Praha. Grada.
-
Langmeier, J., Krejčířová, D. (1998). Vývojová psychologie. Praha, Grada.
-
Malý, S., Král, M., Hanáková, E. (2010). ABC ergonomie. Praha: Professional Publishing.
-
WILLARD, Helen S., Clare S. SPACKMAN, Helen L. HOPKINS a Helen D. SMITH. (1998). Willard and Spackman's occupational therapy. Philadelphia: Lippincott.
|