Vyučující
|
-
Konečný Petr, doc. MUDr. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
Disertační seminář je klíčovým předmětem pro doktorandy aplikované klinické fyzioterapie, který poskytuje platformu pro prezentaci a obhajobu pilotních výzkumných prací. Předmět podporuje rozvoj kritického myšlení, analýzy a diskusních dovedností studentů v kontextu jejich vlastních výzkumných projektů. Studenti se naučí připravit a prezentovat své výsledky vědecké komunitě, efektivně reagovat na otázky a kritiku, a začlenit zpětnou vazbu do svých dalších výzkumných aktivit. Kurz zdůrazňuje význam etických zásad ve výzkumu a publikování a nabízí pohled na aktuální trendy a výzvy v oblasti rehabilitace. Výstupem předmětu bude schopnost efektivně prezentovat výsledky svého výzkumu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Disertační seminář je klíčovým předmětem pro doktorandy aplikované klinické fyzioterapie, který poskytuje platformu pro prezentaci a obhajobu pilotních výzkumných prací. Předmět podporuje rozvoj kritického myšlení, analýzy a diskusních dovedností studentů v kontextu jejich vlastních výzkumných projektů. Studenti se naučí připravit a prezentovat své výsledky vědecké komunitě, efektivně reagovat na otázky a kritiku, a začlenit zpětnou vazbu do svých dalších výzkumných aktivit. Kurz zdůrazňuje význam etických zásad ve výzkumu a publikování a nabízí pohled na aktuální trendy a výzvy v oblasti rehabilitace. Výstupem předmětu bude schopnost efektivně prezentovat výsledky svého výzkumu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Ústní prezentace dílčích výsledků výzkumu dizertační práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Corbin, J., Strauss, A. (2008). Basics of qualitative research : techniques and procedures for developing grounded theory. Kalifornie, USA.
-
Decuir-Gunby, J., Schutz, P. (2016). Developing a Mixed Methods Proposal: A Practical Guide for Beginning Researchers. London: Sage.
-
DECUIR-GUNBY, J. T., SCHUTZ, P. A. (2016). Developing a Mixed Methods Proposal. A Practical Guide for Beginning Researchers. London.
-
Plonsky, L. (2015). Advancing Quantitative Methods in Second Language Research. New York: Routledge.
-
Wassertheil-smoller, S. (2004). Biostatistics and Epidemiology: A Primer for Health and Biomedical Professionals.. New York: Springer.
|