Vyučující
|
-
Šichnárek Jakub, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
-edukace vyšetřovacích přístupů v neurologii s návazností na tvorbu terapeutického plánu fyzioterapeuta, -edukace vyšetřovacích přístupů v neurochirurgii s návazností na tvorbu terapeutického plánu fyzioterapeuta, -edukace vyšetřovacích přístupů v pediatrii s návazností na tvorbu terapeutického plánu fyzioterapeuta. -edukace vyšetřovacích přístupů v geriatrii s návazností na tvorbu terapeutického plánu fyzioterapeuta. -edukace vyšetřovacích přístupů v psychiatrii s návazností na tvorbu terapeutického plánu fyzioterapeuta. Celkový rozsah předmětu je 54 hodin, z toho 39 kontaktních hodin a 15 nekontaktních.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Strukturovaný souhrn klinických diagnostických postupů v hodnocení pohybové funkce a dysfunkce pro praxi fyzioterapeuta ve vztahu k novým trendům ve fyzioterapii a EBM. Cílem je získání nových teoretických poznatků a získání manuálních dovedností pro klinické vyšetření pacienta s implementací do plánu fyzioterapie a klinické praxe.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Ústní a praktické zkoušení získaných dovedností.
|
Doporučená literatura
|
-
CAMPBELL, K., PALISANO, R. J., ORLIN, M. N. (2012). Physical Therapy for Children. Elsevier.
-
KENYON, K., KENYON, J. (2009). The physiotherapist's pocket book: essential facts at your fingertips. Edinburgh: Churchill Livingstone.
-
Kolář, P., Máček, M. (2016). Základy klinické rehabilitace. Praha: Galén.
-
Kolář, P. (2010). Rehabilitace v klinické praxi. Praha.
-
Lippertová-Grünerová, M. (2009). Trauma mozku a jeho rehabilitace. Praha: Galén.
|