Vyučující
|
-
Kisvetrová Helena, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student je členem výzkumného týmu přijatého externího výzkumného projektu, který je evidován v databázi CEP nebo obdobné databázi v zahraničí. Téma přijatého grantového projektu se váže k disertační práci nebo vychází ze zaměření výzkumných úloh řešených školícím pracovištěm. Student se aktivně zapojuje do řešení konkrétních výzkumných úkolů pod vedením řešitele / dalších odborníků výzkumného týmu. Student je autor / spoluautor článku nebo konferenčního příspěvku prezentujícího výzkumné výsledky projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Hlavním cílem předmětu je rozvoj kompetencí studenta DSP pro přípravu a realizaci výzkumných projektů se zaměřením na oblast ošetřovatelství.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Potvrzení odpovědného řešitele projektu o rozsahu a kvalitě zapojení studenta do plnění výzkumných úkolů řešených v rámci grantového projektu.
|
Doporučená literatura
|
-
Disman M. (2002). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha : Karolinum.
-
Munhall, P. L. (2012). Nursing research, 5th Edition. Sadbury: Jones & Bartlett Learning.
-
Parahoo, K. (2014). Nursing research: principles, process and issues. New York: Palgrave Macmillan, 2014.
-
Polit, D. F., Beck, Ch. T. (2016). Resource manual for nursing research: Generating and assessing evidence for nursing practice. Philadelphia: Wolters Kluwer Health/Lippincott Williams & Wilkins.
-
Punch, K.F. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál.
-
Tappen, R. M. (2015). Advanced nursing research, 2nd Edition. Burlington: Jones & Bartlett Publishers.
|