Vyučující
|
-
Kisvetrová Helena, doc. PhDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student s metodologickou podporou vyučujícího a školitele připraví návrh teoretických východisek a výzkumného designu disertační práce, navrhne cíle a hypotézy / výzkumné otázky vlastní vědecké práce. Studenti v průběhu výuky konzultují případné teoretické a metodologické problémy při zpracování disertační práce s vyučujícím a školitelem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je naučit studenta DSP, jak vypracovat disertační práci. Výuka obsahuje seznámení s metodikou zpracování disertační práce a s dokumenty UP a FZV UP, které definují požadavky na zpracování tohoto typu kvalifikační práce (struktura, rozsah, formální úprava).
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
DSPZ/OPA01 a zároveň DSPZ/OPA02 a zároveň DSPZ/OPA03 a zároveň DSPZ/OPA04
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Prezentace navržené struktury disertační práce.
|
Doporučená literatura
|
-
(1997). ČSN ISO 7144. Dokumentace: formální úprava disertací a podobných dokumentů. Praha: Český normalizační institut.
-
Dokumenty UP a FZV UP vztahující se ke zpracování disertačních prací.
-
literatura vztahující se k tématu disertační práce.
-
Disman M. (2002). Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha : Karolinum.
-
Munhall, P. L. (2012). Nursing research, 5th Edition. Sadbury: Jones & Bartlett Learning.
-
Parahoo, K. (2014). Nursing research: principles, process and issues. New York: Palgrave Macmillan, 2014.
-
Polit, D. F., Beck, Ch. T. (2016). Resource manual for nursing research: Generating and assessing evidence for nursing practice. Philadelphia: Wolters Kluwer Health/Lippincott Williams & Wilkins.
-
Punch, K.F. (2008). Úspěšný návrh výzkumu.. Praha: Portál.
-
Tappen, R. M. (2015). Advanced nursing research, 2nd Edition. Burlington: Jones & Bartlett Publishers.
|